16 Temmuz 2022 Cumartesi

Karanlık Dosyalar Kitabının 2. olanı inceliyoruzzz ( Çözülmüş vakalar )

 Dünya gün geçtikçe güvenilmez bir hal almaktadır .Peki gerçekten ne kadar güvenilmez olduğunu farkında mıyız ? 

Yakın çevremizde insanların ihaneti ile canımızdan olma ihtimal ne kadardır ?

 En Yakın dostlarımız bizi kelimenin tam anlamıyla sırtımızdan bıçaklayabilirler mi ?

Ya da bir çocuğun adeta bir canavara dönüşmesi mümkün mü ? 

Mucizeler gerçekten var mı ? 

Evet bugün inceleyeceğimiz kitap çözülmüş vakalar . Yine  Sezgi Aksu ' nun yazdığı  Karanlık dosyaların  Gizemli kayıplar dan farkı bu vakalar çözülmüş . 13 vaka bulunuyor . hepsi çözülmüş ve mucize kurtuluşların olduğu , The Act dizisinin gerçek hikayesinin anlatıldığı kitap .

Kitap Nasıl ?

Bence birinci kitaptan daha güzel çünkü çözülmüş bir şekilde gizemli kayıplarda suçluların kim olduğunu bilmiyoruz  Ama bunda biliyoruz . Beni en çok etkileyen vaka Watts ailesi o kadar korkunç bir vaka ki baba çocuklarını boğup benzin deposuna atıyor . Küçük bir spoi olabilir .

https://youtu.be/rlBqirXa038   Bu bağlantıdan vakayı izleyebilirsiniz .



8 yorum:

  1. Bak bu kitap okunur işte :) Teşekkürler Diğer kitabı yazdığında bakmıştım bu kitaba şimdi burada da görünce yazayım dedim ;)

    YanıtlaSil
  2. Baya güzele benziyor kitap listeme yazdım

    YanıtlaSil
  3. O vakanın videosunu izleyince çok etkilenmiştim ben de. Korkunç bir olay, insanın aklı almıyor :(

    YanıtlaSil
  4. hımm saol pekii, X Files diye bir dizi var, gizem dizisi, o da fena :)

    YanıtlaSil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...