15 Temmuz 2022 Cuma

Karanlık Dosyalar Kitabını İnceliyoruzz

Sezgi aksu 'nu yazdığı karanlık dosyalar olan kitabı inceliyoruzz. Kitap 13 davadan yer alıyor bu davaların hepsi gizemli şekilde kaybolmuş insanların davaları ve hala çözülmemiş olan davalar siz bu davaları çözebilir misiniz  ?Özel dedektiflerin polislerin jandarmaların arama kurtarmalarını bile bulamadığı insanlara ne oldu ?  Hayatında her şey yolunda giderken bir insan iz bırakmadan ortadan kaybolabilir mi?

Onlarca ipucu ve görgü tanığı olmasına rağmen bir kişinin duman olup uçması mümkün müdür?
Suç dosyaları araştırmacısı Sezgi Aksu tarafından gerçek olaylardan derlenen, çözülemeyen kayıp vakalarını hayretle okuyacaksınız. Sırlarla dolu her hikaye sizi meraklandıracak, teoriler üretmeye ve sorgulamaya teşvik edecek.
Sırra kadem basan kayıp insanların gizemi, tecrübeli dedektifler, yetenekli ajanlar ve donanımlı uzmanlar tarafından hala çözülemedi.
Siz çözebilir misiniz?

Kitap Nasıl ?

Kitap tek kelime ile müthiş ben bayılarak okuduğum öve öve bitiremediğim bir kitap en sevdiğim vaka Mıchael Negrete vakası bence  polisiye seviyorsanız okuyun tek kelime ile müthiş hatta kitabı almadan önce yazar Sezgi Aksu 'nun  YouTube  kanalından izleyin bence .

( Kısa olmuş olabilir kusura bakmayın 😔 ) 



9 yorum:

  1. Ben blog dedektifiyim o işleri çözemem :D sizi yeni keşfettim bu arada Bloğunuzu takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Orada blog listem var bloglara ulaşmak için orayı kullanabilirsin. :) Güncel paylaşım yapan bloglar en üstte olur hep ;)

    YanıtlaSil
  2. Kitabı ınanılmaz merak ettim. Tanıtım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kız kardeşimle bu kanaldaki Karanlık Dosyalar serisini izlemeyi çok seviyorduk, demek kitabı da varmış. Çok merak ettim kitabı, fırsat bulursam kitapçılarda biraz bakacağım :) Yorum için teşekkürler, elinize sağlık.

    Bu arada kitaptaki vakalar Youtube kanalında anlattıkları dışındakiler mi yoksa kanaldakileri daha detaylı bir şekilde anlatarak mı derlemiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm :) YouTube kanalında başka vakalar da var ayrıca kitapta anlatılmış vakalar da var . YouTube de daha ayrıntılı sanki :)

      Sil
  4. Evet :) Blog sayfamda diğer kitabı sana göre .Çünkü orda suçluları orda veriyor .

    YanıtlaSil
  5. hımm bunu tv dizisi yapsınlar madem, saol, okurum ben deee :)

    YanıtlaSil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...