25 Eylül 2022 Pazar

Bodrum Katııı

 Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağım kitap Bodrum Katı 

Tünelden Önce Beyaz Ev 2 ya da Bodrum Katı 

Öncellikle kitabın konusunu anlatıyım 

Tünelden Önceki Beyaz Ev Kitap Açıklaması İstanbul Boğazı'nın kıyısında, boynunda altın bir kolye ile çarmıha gerilmiş şekilde duran bir kadın cesedi bulunur. Kısa sürede tüm ülke bu gizemli cinayeti konuşmaya başlar. Aradan geçen günlerde ise farklı yerlerde benzer cesetler bulunmaya devam eder . Ve bu altın kolye aynısı bir kızda vardır . Ve kız ve arkadaşları cinayeti çözmeye çalışırlar .

Benim Yorumum

💗 Merak etmeyin birinci kitap ile bağlantılı .

💗  Kitap birinci kitap gibi heyecan verici . Birinci kitap ile olan bağlantıyı merak ediyorsunuz . Kafanızda şüpheliler oluşuyor ama diğer bir bölümde başka bir şüpheli bulunuyor .

💗  Ben kitabı yine yine çok sevdim polisiye ve meraklı biriyseniz bu kitap tam size göre . Cinayet vakaları sevenler içinn .

💗 Gönül rahatlığıyla alın aldırın . Hiç pişman olmayacaksınız .





12 yorum:

  1. polisiye pek sevmem ama meraklıyımdır :)

    YanıtlaSil
  2. okuycam bu seriyi ivit :) ya son yazıma baksan ya, zamanın olursa, istersen sen de yazsana yaaa :) konu kitaplar da )

    YanıtlaSil
  3. Ay iyice meraklandım bu yazıdan sonra :) Seride başka kitap var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Çatı katı var ama hala okumadım .❤️ Ama bence güzeldir :)

      Sil
  4. aklımızda olsun kitapların ikisi de:) bu arada selam ben geldim :)

    YanıtlaSil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...