28 Haziran 2022 Salı

Karantina Kitabı İyi Mi ?

                        


Ünlü yazar Beyza Alkoç' un yazdığı 5 seriden oluşan karantina kitabı Zorlu kolejinde başlar  okul bir salgın yüzünden karantinaya alınması okulda bir cinayetin olması ile başlar .Cinayeti sadece 4 kişi bilir bunlar Onur, Zeynep ,Burak ,Mert adlı karakterler bildiklerini zannederler ama bu cinayeti bilen başka birileri de vardır. Zorlu koleji Ender Zorluya aittir ve onun oğlu Onur zorlu babası bu cinayeti öğrenmemesi için cinayeti ört bas etmeye çalışır fakat aynı okulun içinde bir de katil vardır hem cinayeti saklayıp  hem de katili bulmaya çalışırlar .Ama bir de notlar vardır gizlice çantaya , hırkaya , monta konulan notlar bu notlar cinayeti işleyenin onur olduğunu ve Onurun bir unutma hastalığını olduğunu söyler .Ve ikinci cinayet olur ve bıçakta ki parmak izi Onur ' a aittir . İkinci cinayet olmadan önce birinci cinayet için sorgu yapılır bu sorguda mahşerin dört atlası ve Doruk göze çarpar çünkü mahşerin dört atlasının uydurduğu ve Doruğun hikayeleri uymuyordu .Bu da polislerin dikkatini çekmişti ve ikinci cinayete Onurun parmak izinin çıkması polislerin Onur ve arkadaşlarının yine bir sorguya çekilmesi , Onurun göz altına alınmasıdır . Mahkemelerin öne alınması onurun tek hücreye alınması , bunlar  için yardım eden Ender Zorluydu .Roman bu şekilde devam ediyor .Onur suçsuz olması zaten bütün okurlar tarafından da biliniyordu ama bu cinayetleri ve daha fazlasını yapan kimdi ? Kim miydi Onurun Üvey babası bu iki şok yaratı okurlar tarafından .Serinin geri kalanı da bu şekilde Devam ediyor Karantina kitabı nasıl ?

Ben Karantina kitabını  4 kere okudum , sevdiğim bölüm olduğu gibi sevmediğim  bölüm de oldu öncelikle karantina kitabı çok başarılı bunun için Beyza Alkoç 'a tebrik ederim . Okurlarının eline kaliteli bir kitap bırakmış . Saran bir kitap ben ilk üç kitabı 3 gün de bitirdim kitap okumayı sevmeyen birin eline verin ve kitap okuma alışkanlığının kazanır . Çünkü sarıyor ama onurun 6 aylığına yurt dışına gitmesi  saçma onun yerine başka bir sahne de koyabilir ilk kitapta sıkıntı var mı deseniz bence yok ilk kitap oldukça başarılı ikinci kitapta sarıyor . Ama Zeynep çok sık kaçırılması bana saçma geldi ve hepsinin vurulması özelikle bence hepsi vurulmamalıydı . Ayrıca Güneşin doğumu bana çok saçma geldi . Ve çocukları Doğduktan sonra  Düğünün olması saçma  ama bir yeren de o kadar saçma gelmiyor neden mi ? O kadar olay varken  düğünün olması saçma olurdu  . Benim beğenmedim bölümler bu kadar 5 seriden bu kadar mı ? Evet  bu kadar geri kalan sahneler ise tek kelime ile bayıldım en sevdiğim bölümler Onurun Zeynep 'i koruması o bölümlere aşık oldum , Gece 'nin doğması hıçkıra hıçkıra okudum çok özel bölümler özelikle Abant sahnesi 😏 . Kitap 5 seri olması bence uygun zaten böyle bir konuyu 1 kitaba sığdıramasın . Yada bu sahne Geceye bütün yaşadıklarının anlatması ve sonra yazsak 5 kitap olur demesi bu sahne en güzel sahne bence . Karantina kitabını okuduktan sonra bir daha asla o kitabı unutamasın . Ya da Yedinci evi  ...

Daha fazla bölüm var yazsam 5 kitap olur 😂 . Diyecek başka lafım yok . Çok başarılı bir yazarsın ve çok büyük bir ailen var bunu sakın unutma Beyza Alkoç . Sorumuza gelelim kitap  iyi mi ? Keşke sadece iyi olsa .💗 Karakter tanıtımı 

Yüklenen görüntü

17 yorum:

  1. iyiden de fazlası diyorsuun :) aramıza hoşgeldiin. bizim ciciş depresif patates de gördüm de yorumunu :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş buldum 💗 Öyle diyorumm

    YanıtlaSil
  3. bak son yazıma koydum blogunu, keşfedilsin blogun :) aramızda var kitap yazan arkadaşlarımız, zamanla herkesle tanışırsın, blog çevremiz iyi yani :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok teşekkür ederim 💗

    YanıtlaSil
  5. bloguna üyelik şeyini koysana, arkadaşlarımız üye olmak isteyebilirler yani :)

    YanıtlaSil
  6. yapmaya çalışıcam ama bir fikrim yok

    YanıtlaSil
  7. kumanda paneli-düzen-gadget ekle yapcan gadget larda var üyelik :)

    YanıtlaSil
  8. bak bir de, blogunun saatini düzeltsen ya, panel-ayarlar-saatler-istanbul gmt 2 gibi bişi olcak :)

    YanıtlaSil
  9. üyelik için, kumanda paneli-düzen-gadget ekle yapcan gadget ler geliyor orda üyelik şeysi var, ordan yapcan :)

    YanıtlaSil
  10. bir de arada, panelde yorumlar var ya oraya girip spam yorumları da yayınlasana, bugünlerde bazı yorumlarımız böyle spam kutusuna düşüyor da, blogger hatası herhalde, düzelir bir ara o da :)

    YanıtlaSil
  11. üyelik şeysini de yazmıştım yorumda :)

    YanıtlaSil
  12. oleey saat düzelmiş, bir de üyelik (takipçiler) yaparsan tamam yanii :)

    YanıtlaSil
  13. izle yi koymuşsun tamam. bundan somra da tanıtcam seni gelir arkadaşlarımız, ben üye olmadan okuyom blogları ama iyi okurum, gelirim :) sen de yavaş yavaş blog gezersen tamam işte :)

    YanıtlaSil
  14. senin sayende her şey oldu çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  15. bişi değiil, yavaş yavaş alışırsın, çok keyifli yaa ortam, kitap blogçusu da çok, ben de yazıyom zaten bol bol kitap, etkinlikler de var, tema seçip kitap okumak filan gibi.

    YanıtlaSil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...