29 Temmuz 2022 Cuma

Gözlük 2. Kitabını inceliyoruzzzz

 

 Kısa zamanda çok şey yaşandı ve bitti. Uğurlarına kurulan cümleler tükenmeden, gözlük yere düştü. Savruldu, parçalandı. Sonbahar yaklaşırken, küçük bir kızın iç çekişine, bir aracın siren sesine saklandı boğaz acıtan çığlıklar. Umudu arayan kalpler, sevgi ve arkadaşlık bağlarını tutan incecik iplere sardı titrek parmakları

Gözlüğün camları kırılırken, nice kalpler de kırıldı beraberinde. Ateş düştü. Yaktı, kavurdu. Buhar oldu, havaya karıştı. Sonra herkes ateşi soludu. Bazen ciğerler yandı, bazen soğuk bedenler ısındı.

 

Kaybedişin boğazları düğüm düğüm ettiği bir gün, rüzgâr saç telleri ile dans ederken sarıldılar birbirlerine.

 

Sonra bir gün seçtiler kendilerine.

 

Onlar, sevilmeyeni sevdiler.

O güne ise, Lacivert Pazartesi dediler.

Evet kitap bu şekilde devam ediyor canlarım ben birinci kitabı %100 sevdim ikinci kitabı %75 sevdim ege yeni arkadaşlıklar ediniyor kaza geçiriyor ... ve sonu gizemli bir sonla bitiyor ben size alın derim saçma sahneler olsa da alın okuyun değişik bir kitap genç kurgu +18 hiç yok bence bu yüzden de artı bir yönlü belki kaza sahnesinde ağlaya bilirsiniz ama ben ağlamadım :)


Link yukarda almak isteyenler baka bilir :)

https://www.dr.com.tr › 

.

4 yorum:

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...