9 Eylül 2022 Cuma

💜Herkese Selammm💜

 Uzun bir süre yoktum ve okul dönemim bitene kadar burada yokum 😊😊 Ama size bir kitap listesi hazırladım canlarım💜💜

Kitap listemm ( Hepsi okunduu )

1) Karantina

2)Dönüşüm ( mutlaka okuyun )

3) Satranç ( tabi bunu da )

4) Bilinmeyen bir kadının mektubu ( Efsane ötesi )

5) Ay çöreği serisi 

6) Seni kalbime sakladım 

7) Korku 

8) Deli 

9) Karanlık Dosyalar Gizemli kayıplar 

10) Tünelden Önce Beyaz Ev 1

11)Tünelden Önce Beyaz Ev 2

12) Nutuk 

13 ) Vazgeçtim Sanma Sadece Büyüdüm

14) No 26 

Yakın bir zamanda istenirse bir daha atıp yaparımm💗



2 yorum:

  1. hepsini kısacık kısacık anlatsana :) bir de en sevdiklerin, kaçırılmayacak kitapların listesini yapsana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi anlatırım :) en yakın zaman da diğer listeyi hazırlayama çalışıcam :)

      Sil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...