25 Eylül 2022 Pazar

💟Selamm Yeni Bir Kitap ile geldimm

 Selam Yeni bir kitap  ile geldim Tünelden Önce Beyaz Ev polisiye ve korku sevenler burada mı ?

İlk olarak evin sınırlarındaki bir ormanda insan parçaları bulunur. Hemen ardından ise evin içerisinde doğaüstü ve açıklanamayan olaylar yaşanır. Günden güne karmaşıklaşan olaylar dizisine, 162 odalı Beyaz Ev'in lanetli olduğu ve zaman içerisinde kendiliğinden büyüdüğü dedikoduları eklenir . Ve evin sahibi baş şüpheli edilir . Tabi komiser  Emris bu vakayı sonunu buluna kadar olayı çözmeye çalışır .

Benim Yorumum 

* Efsane bir kitap alın aldırın . İçinde daha çok cinayet , polisiye ağırlıklı olarak verilmiş .

* Kitap çok akıcı kitap okumayan arkadaşım bile kitabı okudu  . Yani siz düşünün o kadar akıcı .

* Her  bir bölümü merak ettiriyor 2 günde bitirdim . 

* Yakın bir zamanda dolap sayfama koymayı düşünüyorum almak isteyenler alabilir . Tabi ki size özel indirim olucak  . Ve başka bir kitaplarda var . 😀

* Yazar çok tatlı bir kadın ve YouTube kanalında korku vidoları var izleyebilirsiniz canlarımm . https://pin.it/4AoOVOs Burada yazar ve kitaplarının fotoğrafı var .

( Fotoğraf yükleyemedim kusura bakmayın 😢)


Tünelden Önceki Beyaz Ev (Işıl Işık) - Fiyat & Satın Al | D&Rhttps://www.dr.com.tr › ... Buradan alabilirsiniz  Benim dolap adım @sunsent 💟💟

 


5 yorum:

  1. ne güzel haberler saol yaaa pekiii :)

    YanıtlaSil
  2. Vallahi öyle hatta neler çıkıyor :))

    YanıtlaSil
  3. Selaam, hoş geldin :) Bu tarz kitaplar heyecan verici oluyor, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm :) Evet hatta o kadar merak ettiriyor ki anlatamam.

      Sil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...