29 Haziran 2022 Çarşamba

Enkaz Altındakiler Nasıl ?

                        

  Kumru, Uraz, Nisan, Eren ve Bulut… Farklı hayalleri olan ve birbirine yabancı beş genç… Enkaz Altındakiler isimli sıradışı bir televizyon yarışmasına başvurarak inanılmaz bir deneyime adım atarlar. Ancak ortaya çıkan beklenmedik gelişmelerle hayatları derinden sarsılacak ve unutamayacakları bir yolculuğa çıkacaklardır… kitap bu şekildedir .

Evet bugün ise ele aldığımız kitap Enkaz Altındakiler yazarı Beyza Alkoç .Bu kitap hakkında yorumlarımıza başlamadan önce bir kitabın içeriğine bakalım , ana karakterler zaten belli 5 genç bunlar Kumru ,Uraz , Nisa , Eren ,Bulut  ve bu beşli arasında iki çift var .Zaten birinci çift Kumru &Uraz ve Nisa & Eren 'dir . Şimdi çiftleri yorumlayalım  ilk başta Kumru ile Uraz çiftimiz ben ilk başta bu çifti sevmesem de sonra alıştım ve sevdim okurların  ( Tahmini ) yüzde  % 90 'ını Kumru ile Uraz çiftiydi % 6'lık kısımda Kumru ile Eren geri kalan % 4'lük kısımda  Kumru ile Bulut çiftimiz var . Ben  % 4 ' lük kısımdaydı ama sonra yazar Kumru ile Uraz çiftini yaptı .Sence nasıl oldu derseniz ? Bence güzel oldu .Devam edelim Kitap nasıl ? Bence kitap baya bir sürükleyici çünkü her evde ne olay olacak onu merak ediyorsunuz .  20 ev vardı  diye hatırlıyorum bence bu kadar ev yeterli mi deseniz evet yeterli .Yani kitapta sıkıcı bir bölüm yok , gizem seviyorsanız okuyun bence  ama ben işte aşk var  istemem deseniz belki beğenmeye bilirsiniz çünkü kadının yazdığı her kitap aşk unsuru var  yok ben öyle şeylere gelem deseniz hadi  yallah deyip kitabı kapata bilirsiniz belki konuyu biraz klişe bulabilirsiniz . Ama bence kitap ne klişe ne sıkıcı elinizden düşüremiyeceksiniz özelikle aşk ve gizemi seviyorsanız kesinlikle okuyun canlar . Bence saçma bir bölüm yok ama sahne var Kızın 1 sene komada kalması gibi ama orası baya bir abartı geldi  yani 5 ay olabilirdi 5 ay bile çok yani birde bir daha katılmaları bana saçma geldi . İlk başta Nisa karakteri çok şımarık gelsede alışıyorsunuz karakterler bunlar .

Yüklenen görüntü
Yüklenen görüntü
Yüklenen görüntü
Yüklenen görüntü
Yüklenen görüntü

6 yorum:

  1. bu da şirin romana benziyor. bu fotolar, yani, kitaptaki karekterlere uygun buldukların mıı :)

    YanıtlaSil
  2. spam yorumlara baksan ya, bu yazına da yorum yaptım kiii :)

    YanıtlaSil
  3. aklına takılan bişey olursa sor ama taammııı :)

    YanıtlaSil
  4. kitap karakterleri ile uygun hepsi :)

    YanıtlaSil
  5. Yardımların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Bodrum Katııı

  Selam bu gün yine Tünelden Önce Beyaz Evin 2.serisinin hakkında konuşalımm ? Okuyan var mı canlar okuduysanız nasıl ? Bugün  yorum yapacağ...